Till en 60-åring

Min kollega har fyllt 60 i sommar så nu väntar ett kort på henne när hon kommer tillbaka från semestern.
Det är faktiskt ett av de korten jag är mest nöjd med på länge.



  

Motivstämpeln är från Magnolia, färglagd med akvarell och lite Glimmer Chalk (svårt att få det att glimma på bilden dock...) Utklippt och 3D-monterad.
Grattisstämpeln kom med något kit jag beställde för längesen och siffrorna är foamstamps från Panduro.
Hjärtbrads och eyelets med snörning. Nästan alla kanterna är chalkade med Glimmer Chalk.
Papper från Magnolia (tror jag).

 

Jag brukar nästan aldrig hinna med nåt bra på insidan, så den här gången är jag riktigt nöjd. Det blev väldigt enkelt med en blomma utstansad med CB, lite rhinestones på det och sedan överblivna bitar av pappret på framsidan. Simpelt men snyggt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jättefint! Sibban kommer bli toppenglad tror jag :) Tycker snörningen var fräck, men det är bara en dekoration eller har du snörat på riktigt?

Ses på måndag!

2008-08-16 @ 15:44:17
URL: http://linnkarlen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Halloj! Jodå, hon blev glad för kortet!

Vid snörningen har jag använt öljetter och sedan snörat i det, så det är snörat på riktigt. :)

2008-08-16 @ 16:48:11
URL: http://oppio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback