Julkort

Det har varken blivit mycket pysslande eller något uppdaterande i bloggen på länge av olika anledningar. Men ett gäng julkort fick jag i alla fall till i sista sekund i år. De borde nu ha nått sina mottagare, så nedan finns de.

Stämplar från Penny Black, Magnolia och hÄnglar.
Mycket glitter blev det också :) Har nog inte riktigt kommit ifrån det stadiet.
Sidenband, charms, brads och papper jag använt är sådant som jag kommer att sälja sedan i min lilla webshop som är på gång. Vi får se när shopen dyker upp, men nu har arbetet tagit fart igen och under januari börjar jag sälja på Tradera för mitt företag Oppio Scrapbooking.

















Kommentarer
Postat av: J

Åååh, vilka fina! Du borde sälja färdiga produkter också! ;) God jul! Kram

2008-12-22 @ 23:54:54
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback