Studentkort

Det är konstigt, bland vet jag hur jag vill att ett kort ska se ut, men sen kör jag fast i alla fall. Tvekar, tvivlar och funderar om. Det brukar sluta med att jag har dragit fram större delen av mitt pysselförråd på köksbordet å då knappt får plats att pyssla nåt... Så var det även denna gång, men det blev i alla fall ett studentkort till slut.



Bakgrundspapper från Wild Aspargus (My minds eye) tror jag..
Stämpel från Katja design, färglagd med PROmarker pennor samt lite glitterlim i håret, fäst på 3d-kuddar.
Använde lite bubelplast att stämpla de svarta runda med. Alftabetet är utstansat i Cuttlebut, You're not the boss of me. Dekorerat med lite glitterchalk, därför det ser lite konstigt ut på kortet.
 

Blomman virkade jag själv för några veckor sedan och halvpärlorna rhinestones. Använde även en stjärnformad Rhinestone i stämplen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback