Virkade blommor

Kombinerad solning och virkning blev det i dag. Solen gassade så att jag höll på att smälta bort på balkongen, men massa blommor blev det i diverse olika färger, Insåg att jag inte hade så mycket tunnt virkgarn, men några snuttar blandat hittade jag i alla fall. Efter ett tags övande så blev blommorna till å med så fina att jag vågade ta kort på dem. De misslyckade fick katterna att leka med, så de kom lite till nytta ändå.

image36

Modellen är min egen, eller det finns nog andra som gjort precis sånna här innan, men jag misslyckas alltid med de blom-mönster jag försökt mig på tidigare, så då gjorde jag ett eget väldigt enkelt mönster som jag kan följa :) Vi får väl se om det utvecklas framöver...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Vilka söta blommor du virkat! Vad duktigt att hitta på mönstret själv! Har oxå börjat lite smått att virka blommor, gjorde det i bilen när vi var på husvagnssemestern.

Vilken fantastisk webshop du har, precis i min smak och med jättebra priser, kommer garanterat att handla av dig i framtiden!



Ha en skön sommar och lycka till med din baby flicka!

Kram Susanne

2009-07-18 @ 00:14:31
URL: http://www.sussies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback