Nya kort med nya stämplar

I går var en riktigt kreativ dag. Jag skulle göra ett födelsedagskort, men det blev två. Faktiskt första gången som jag gör ett kort utan att det finns någon tanke om vem som ska få det. Men å andra sidan så har jag ju tänkt försöka göra några så att jag har liggande å det inte blir panik varje gång jag vi ha ett kort.



Var ju tvngen att prova min nya Sarah Key stämpel! Den är riktigt fin!

 

Sen blev det ett födelsedagskort med. Jag tror inte peronen i fråga läser min blogg, så det är nog lugnt att visa det här innan det nått mottagaren :) Motivstämpel är från senaste Hänglar-kittet och Grattis kramar-stämpeln på tagsen är en av dem jag köpte i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback