Scrapmässa



I dag drog jag med mig sambon och åkte till LC-mässan. Såg en demonstration på Perfect Pearl och blev lite förtjust, men då hade jag redan handlat en massa, så det får vänta. Sex butiker på plats och jag råkade handla i fem av dem...



Det blev äntligen en Sarah Key-stämpel. Nu måste jag bara lära mig att färglägga dem så snyggt som jag sett i de bloggar där de är återkommande... Sen blev det två mindre stämplar, ett lim som skulle vara såååå bra, vi får väl se. En PROmarkerpenna och ett gäng blommor blev det också :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ser fram emot att se resultatet med nya stämpeln- tror det kommer bli toppen!

2008-10-05 @ 16:17:53
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback