Över förväntan!

Det har gått över förväntan med min webbutik och det känns verkligen jättekul!
Jag har fått många kunder som uppskattar både sortiment och pris, något som naturligtvis gör mig glad.

Nu har jag kommit till ett läge då det börjar bli lite tomt bland kategorierna. Jag ber så mycket om ursäkt för detta, men mer grejer är på ingående. Främst är det Cuttlebug- och QuicKutzdies som har tagt slut, men fler borde dyka upp i nästa vecka, så håll till godo!

Har du ännu inte gjort ett besök i webshoppen? Då tycker jag du ska kika in nu, välkommen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo!

Va häfitgt att du är egen företagare oxå, men hur hinner du? Nu vet jag iaf vart jag ska kolla först när jag ska handla scrapbooking material. Hoppas att det går bra i fortsättningen.

2009-02-16 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback