Ny layout




Wiihii. Efter några timmars bråkande och trixande med olika små kodsnuttar så har jag nu fått till ett nytt utseende på bloggen. Det var verkligen hög tid att frångå standardmallen :)

Stora delar av helgen i övrigt har tillbringats med att designa webshopen (vissa likheter med bloggens layout finns...) och bygga vidare på den. När det gäller själva byggandet så är jag ungefär så mycket inblandad att jag skriker till om vad jag vill ha, sen fixar sambon resten :) Mycket praktiskt. Dock tar en massa småsaker tid... jag vill ju att den ska vara klar nu!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad fint det blev!

2009-01-19 @ 10:26:30
Postat av: J

Håller helt med Annie!

2009-01-19 @ 12:15:13
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback