Lc-mässan!

I dag var första dagen av två Lc-mässan. Det har varit en riktigt kul dag med många trevliga kunder.


Montern är på plats och klockan är ungefär fem minuter innan mässan öppnar. 


Hela mitt monterutrymme med min bästa bärare, matfixare, webbansvarige och alltiallo i shopen.



Jag hade med mig en hel del grejer...


På förmiddagen var det full rulle, men på eftermiddagen var det stundtals helt tomt.

Mässan fortsätter även i morgon söndag, så befinner du dig i stockholmstrakten tycker jag absolut att du ska bege dig till Tvålpalatset, St Paulsgatan 29 på Södermalm. Man går in genom cafét. Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojoj vad mycket grejer! Verkar kul att stå på mässa så där :D

2009-03-23 @ 10:20:09
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Carola (Karåla)

Du räddade min dag :) Hos dig hittade jag den enda distressdynan jag var ute efter, Aged Mahogany, :)

2009-03-24 @ 11:46:48
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback