Några nya kort

Jo, jag lever Och jag har inte gått under jorden eller slutat pyssla... men det har varit lite mycket den senaste tiden.
Nu känner jag dock att jag är på banan igen och tänkte visa två kort som överlämnades förra veckan.

Det första var till min far som fyllde år och gillar att fiska.


Stämpel: Rock the Farm från The Greeting Farm, färglagt med akvarell
Blommor: Prima
Bokstäver: Mini Shimmer från Making memories
Brads: Vita 8 mm
Papper och distress stickles waterfall från gömmorna här hemma.

Motivet samt cirkeln med texten är utstansade med Spellbinders dies och målade med guld-aktrylfärg från Metallic Acrylic paint dabbers.

Det mesta av materialet hittar du i webbutiken.


Det andra kortet lämnades till min kusin som fyller 20 år.


Stämpel: Beautiful Fairies från Inkadinkado, färglagd med akvarell
Blommor: You do
20 utstansat med Cuttlebugs alfabet Hippie Chick och pyntat med små rhinestones
Hela kortet samt motivet är utstansat med Spellbinders Label 8
Små vita minibrads samt en 8mm röd-rosa brad.
Papper från gömmorna.

Mycket av materialet hittar du i webbutiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback