Förändringar av stort slag...

... är att vänta i höst. I dag köpte jag och sambon nämligen ett hus.
Huset i fråga ligger i Mölltorp, Karlsborgs kommun i Skaraborg.

Det kommer innebära en del förändringar för Oppio Scrapbooking under hösten, men jag hoppas att det kommer bli till det bättre. Jag kommer få mer utrymme för varor och kan förhoppningsvis utöka mitt sortiment. Om det går som planerat kommer jag även få till en vettig hämtbutik där man kan komma å klämma å känna på grejerna... om man är i skaraborgstraken då vill säga :)

Just nu finns många planer men vi får se hur mycket av det som blir verklighet framöver. Huset är i alla fall vårt i början av hösten, så förutsättningarna finns.

Ni kan ju redan nu se fram emot en flyttrea i början av hösten :P
Men först hoppas jag på en sommar med mycket scrapbooking och korttillverkning ute i stugorna. 

Om det är någon som letar lägenhet i Akalla, Stockholm, så finns nu våran ute på hemnet.


Kommentarer
Postat av: Yena

Grattis till husköpet!! Massor med nya möjligheter alltså! Jag tror inte jag varit i Mölltorp någon gång, men Karlsborg känner jag till lite. Jag hoppas ni kommer trivas superbra!

2010-06-11 @ 20:48:26
URL: http://yenas.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh! Vad roligt för er!!!

2010-06-12 @ 17:14:25
Postat av: Sindra

Grattis till husköpet! Jag önskar er lycka till med det nya hemmet!

2010-06-13 @ 11:15:55
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com/
Postat av: Karin

Grattis till husköpet!!!!!

Även om det nu blir tråkigt för mej att inte träffa dej och prata lite......

Hoppas det går bra för dej och din familj!

2010-06-13 @ 15:25:11
Postat av: Caroline

Tack så mycket allihopa!

Å Karin, jag kommer ju till Stockholm lite då å då, så vi kan nog få till nån överlämning av grejer å en pratstund ändå :)

2010-06-13 @ 16:55:12
Postat av: Karin Booy-Falk

Det lät väldigt trevligt att du kommer till Stockholm lite då och då. Ser fram emot det.

2010-06-15 @ 09:55:45
Postat av: Evelina - Ivelajn

Vad kul att ni har köpt hus! Spännande :D

2010-06-15 @ 11:09:01
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Monica Björklund

Hej, Välkommen till "Negerbyn" som kvarteret kallas

i folkmun. Det var ju mig som du med mor och dotter kom och hälsade på lite snabbt innan husköpet var klart. Finns ju ett gäng scrappingfantaster här i byn som har träffats ungefär varannan vecka och scrappat lite grann. Jag har även varit med då och då. Din lilla butik kommer nog bli jättekul att kika in i då och då. Som sagt välkommen till byn!!



2010-08-01 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback