Semsterstängt och REA

Nu är midsommarfirandet över och jag har öppet webbutiken som vanligt... dock bara en liten stund till. Tyvärr kommer jag hålla semesterstängt ganska länge i sommar, det gick inte att få ihop det på annat vis, detta är då nackdelen när man driver ett enmansföretag, men jag hoppas på att ni återkommer ändå.

Redan nu kan jag avslöja att den 6 augusti börjar min stora flytt-REA! Mellan den 6-26 augusti kommer jag ha 20% rabatt på ALLT i butiken.

Efter rean kommer jag sen hålla stängt under flytten och just nu är det lite oklart när jag kan öppna igen. Rummet där företaget ska husera måste renoveras lite. Men senast 1 oktober räknar jag med att vara på banan igen, förhoppningsvis tidigare.

Sammanfattning:
28/6-7/7
öppet som vanligt
8/7-5/8 semesterstängt
6/8-26/8 Flyttrea 20% på ALLT
27/8 Flyttstängt några veckor, tills vidare

Det går att lägga ordrar under tiden jag har semesterstängt om man vill. Dessa behandas dock inte förrens jag är tillbaka från semestern igen. Om jag skulle få möjlighet att packa och fakturera orderar någon dag så gör jag naturligtvis det. Ordrar som läggs på semestern ingår inte i rean, utan det priset som står på sidan när du handlar är det som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback