Grattis till de 50 åren

Ja, anledningen till min lilla semester har varit att min mor fyll jämt.
Innan vi åkte blev det ett litet kort.



Det blev väldigt enkelt på framsidan. Rent å stilfullt enligt min smak. Har för övrigt blivit galen i kombinationen orange och rosa så de nya papprena jag fått in i butiken från Kaiser passar suveränt.



Stämpeln är en digital stämpel färglagd med akvarell. Grädden har blivit dräkt i Crystal Snow, å det blev jättesnyggt!
Lite galet att använda snö nu kan tyckas, men varför inte? Lite glitterlim blev det också på mellanlägget i tårtan. Så stämpelmotivet glittrar verkligen. Siffrorna 50 är utstansat med Cuttlebugs alfabet You´re not the boss of me och cirkeln runt är utstansad med Spellbinders circle och scallop circle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback