Medan du sov...

..ja, dottern alltså... hon sover fortfarande på sin förmiddagslur och jag har äntligen hunnit sy en haklapp!
Har haft vaxduken liggande ett tag, men inte riktigt hunnit, så nu mitt i packningen inför resan (borde förmodligen packat vidare, men jaja) så tog jag chansen att sy en liten haklapp.
Blev mycket nöjd med resultatet, så nu återstår bara att se om den passar dottern, i så fall blir det nog fler, för det var enkelt å jättekul!



Snart far jag iväg på lite semester, så en liten påminnelse om att jag inte kan packa, fakturera eller skicka varor under tiden jag är bortrest. Alla ordrar som hade betalts så att jag såg pengarna på mitt konto i går är skickade.

Trevlig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback