Försenad nyöppning

Jag ber om ursäkt att jag inte hållit er uppdaterade på min nyöppning. Jag hade räknat med att kunna öppna senast i fredags, men tyvärr har det inte blivit så.

Grejen är att jag är gravid och har mått jättedåligt ända sedan jag stängde webbutiken innan flytten. Jag har varit sjukskriven sedan slutet av augusti och har i dag börjat jobba 25% på mitt "vanliga" jobb igen. Jag hoppas på att kunna orka med det, men kroppen är hård mot mig den här gången. 

I dagsläget känner jag inte att jag kan öppna webbutiken igen förrens jag står på benen ordentligt.
Eventuellt kan jag lyckas övertala sambon till att praktisera lite hos mig :) Men det andra problemet består i att lokalen för företaget ännu inte är färdig då jag inte kunnat vara med och renovera nånting som jag planerat.

Men så fort jag känner att det funkar öppnar jag igen.
Har massor av nyheter som ligger å väntar, så det är väldigt frustrerande att inte komma igång.
Men kroppen och det lilla livet jag har i magen får styra, de är trots allt viktigast.

Jag ska försöka hålla er uppdaterade om öppningsplanerna och även försöka lägga ut lite av nyheterna som väntar, så att ni vet vad ni väntar på :)

Hoppas ni återkommer trots att det blir lite senare än planerat.


Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

den som väntar på något gott

väntar aldrig för läge.

sköt om dig.

2010-10-04 @ 17:17:58
Postat av: monica

Det viktigast är väl att du är rädd om dig. Fast jag saknar din butik

Monica

2010-10-04 @ 18:07:57
URL: http://monicasander.blogspot.com
Postat av: Karin

Oj så det var därför. Stort GRATTIS!!!!!

Ja jag väntar så gärna, du får ta det när du orkar.

Kram Karin.

2010-10-04 @ 19:45:02
Postat av: Yena

Grattis till babyn i magen! Trist att du mår så dåligt. Lycka till med allt!

2010-10-05 @ 11:14:06
URL: http://yenas.blogg.se/
Postat av: Charlotta / La Vikinga

Grattis till (nästa) baby och krya på dig!!!!!



Charlotta

2010-10-05 @ 21:02:56
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/
Postat av: Cina99

Ta det lugnt och tänk på dig och bebben i första hand!!! Vi kommer att finnas kvar när du väl öppnar :)

2010-10-06 @ 18:51:30
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Eva Bergman

Hoppas du snart mår bättre och grattis till det nya lilla livet.Saknar din butik.

Mvh Eva B.

2010-10-06 @ 22:43:25
Postat av: Ellen

Stort grattis till nästa lilla pyre : D Hoppas du känner dig bättre snart!

2010-10-10 @ 16:12:42
URL: http://thegirlscout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback