Nyöppning, ny hemsida, nya varor!

NU är äntligen butiken öppen igen. Dock är det sambon som kommer jobba med butiken istället för mig, då jag fortfarande är delvis sjukskriven. Förhoppningsvis kommer det inte att påverka er som kunder. Möjligtvis kommer det ta lite längre tid innan ni får fakturan än vanligt, men ni brukar ha överseende, så jag tror vi kommer fixa det här. :) 

Ny hemsida 
Vi (eller ok, det är sambon som är webbnissen i familjen) har försökt förbättra hemsidan lite med större bilder så att det ska bli lättare att hitta det man söker och se vad bilderna föreställer.

Nya varor
Jag har nu ett större utbud av produkter än tidigare, framför allt av mönstrade papper och cardstock, något som efterfrågats. Detta utbud kommer ständigt att utökas, då jag vet att jag har mycket att sträva efter där, men tyvärr har jag inte möjlighet att köpa in allt på en gång.

Produkter efter önskemål
Jag hoppas att ni hittar det ni söker hos mig, och om ni inte gör det får ni jättegärna skicka ett mail till mig och tala om vad ni söker. Jag har nu kontakt med fler och större leverantörer, vilket gör att jag har stora möjlighet att ta in produkter efter önskemål. :)

Sist men inte minst tackar jag för tålamodet ni visat och alla uppmuntrande kommentarer.

Välkomna in till www.oppioscrapbooking.se
/Caroline och Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback