Första produkterna inne i min nya lagerbutik :D

I går flyttades de första produkterna in i min nya lokal som är tänkt att bli en liten lagerbutik!!!
Det känns så kul och spännande och jag hoppas på besök av er härliga kunder framöver.

Dock är tidpunkten för denna omorganisation kanske inte det bästa då jag just nu är riktigt höggravid och inte kan göra något själv... men jag har en väldigt snäll familj som renoverat, målat, fixat och byggt hyllor så gott som varje dag i över två veckor. I går flyttades de första produkterna in och jag tror det kommer bli jättebra!
Bilder på lokalen kommer så småningom då det ännu inte är nån vidare ordning.

Lite oordning i kombination med att jag har en hel del graviditetskrämpor och en tung mage att släpa på, kan det medföra lite längre hanteringstider för ordrar. Jag hoppas på överseende med detta.

När allt är klart i butiken, och jag har pluppat ut min lilla inneboende i magen, så har jag tänkt ha en invigningshelg. Datum och mer info kommer framöver.

Tills dess, ha det så gott och njut av vårsolen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter jättespännande med en butik! Var kommer den ligga? Ser fram emot invigning!

2011-03-22 @ 19:16:28
Postat av: Caroline Oppio

Butiken kommer att ligga i källaren till mitt hus i Mölltorp, Kalsborgs kommun i Skaraborg :)

2011-03-22 @ 21:50:00
URL: http://www.oppioscrapbooking.se
Postat av: Yena

Stort lycka till med både lagerbutik och "utpluppandet"!

2011-03-23 @ 08:28:06
URL: http://yenas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Äsch då, hade hoppats på att du var kvar runt stockholm ;)

2011-03-23 @ 22:22:32
URL: http://trollscrappis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback