Veckans händelser i webbutiken

Jag har ju glömt uppdatera bloggen i veckan!
Det har dock skett några små förändringar i webbutiken som jag tycker är på sin plats att berätta om.

Bland annat har jag sänkt priser på alla Distress Embossingpulver (har nästan alla färger hemma) samt Distress ink refill-flaskor (har ALLA färger hemma). Kolla in det nya priset i webbutiken och passa på att komplettera din samling där hemma. 

Nytt är även att du nu kan köpa Distress Stickles glitterlim, Acrylic paint dabbers samt Alcohol ink styckvis! Förut har jag endast haft flerpack, men nu kan man alltså köpa dem styckvis, bra va?

Dessutom kan du den här veckan köpa Versa Marks stämpeldynor till sprecialpris! Missa inte det!

Välkommen till www.oppioscrapbooking.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback