Scrappa platt

scraptorget pågår nu en Cyber Crop och jag antog utmaningen att scrappa platt.
Det var kul och utmanande. Det slutade med en ganska sparsamt dekorerad LO, men för att komma till det sparsamma krävdes mycket funderande, provande och tänkande :)



Lyckades få fram ett par gamla bokstavsmallar som jag hade som liten, och blev löjligt glad i effekten de gav :D
En liten stämpel med stjärna och en med hjärta på hittades i gömmorna, tror dessa var bland de första stämplar som hamnade i min ägo, så det blev väldigt mycket back to basic på nåt vis.

Oftast brukar jag ju kunna skriva att det mesta av materialet jag använt hittar du hos www.oppioscrapbooking.se, men i dag får jag väl sträcka mig till att vit cardstock hittar du hos www.oppioscrapbooking.se :) 

Kommentarer
Postat av: Pia

Jättesnyggt! Jag älskar doodlade lo´s! Tack för att du deltar i Scrapptorgets CC! /Pia

2011-10-18 @ 09:48:51
URL: http://piasdoodling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback