Alla barn har rätt till en vit jul! TÄVLING!!!



Nu har du chansen att vinna hela detta paket med scrapbooking- och korttillverkningsmaterial, grejer till pepparkaksbaket och kaffetermosen till scrapträffen eller skogsturen!

Paketet innehåller:
Martha Stewart kantstans Star
Clearstampset Ornate Christmas från Inkadinkado
Stickles glitterlim Gold
Say it in Pearls Swirl 2 från Prima
Scrap Metal Alpha Red bokstäver
3 papper från Inkido
2 dubbelsidiga papper från Ladybug & Friends
3 olika dekorationsband
Snowflake rhinestones
2 förpackningar klistermärken
Brads, runda i olika juliga färger och snöflingor

Vit jul förkläde
Vit jul pepparkaksform
Vit jul termos
Vit jul pins


Vad ska du nu göra för att vinna allt detta? Jo:

1 Skapa ett julkort i färgerna Vitt, Brunt och Rött.

2 Gör en insats och ta ställning för en vit jul genom att skriva under på www.vitjul.se 

Jag lovar att avstå drycker med över 2,25% alkhohol under julafton, juldagen och annandagen 2009 och tar härmed ställning för alla barns rätt till en vit jul.


3
Visa ditt kort i din blogg när du är klar, berätta att du tagit ställning för alla barns rätt till en vit jul och länka till www.vitjul.se samt tävlingen på http://oppio.blogg.se. Om du inte har någon blogg kan du maila detta till 5 vänner istället, lägg till min adress som en kopia.

4 Skicka ett mail till mig [email protected] med din bild samt adress och bloggadress. Alla alster som tävlar kommer visas i min blogg när tävlingen är avslutad.  

Senast den 13 december vill jag ha ditt bidrag, måndag den 14 december utses vinnaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback