Tack till Flugans personal

I dag var sista dagen min dotter var på sitt dagis, efter sommaren ska hon börja på ett dagis här på orten.
Som ett litet tack till den underbara personalen gjorde jag kort till dem. Insåg dock i gårkväll att jag endast hade motiven klara, de målade jag i förra veckan... inget annat var klart. Så det blev till att lägga i superspeeden. Två timmar hade jag på mig med den lilla twisten att Oliver skulle roas och ammas under tiden :)



Stämpel från The Greeting Farm, färglagd med promarkers
Papper från The paper Girl
Cardstock från American Crafts
Dies från Spellbinders
Butterfly border punch från Martha Stewart
Blommor från You do och mina gömmor
Små rhinestonesblommor



Endast en av Elviras ordinarie fröknar var där i dag, men hon blev i alla fall glad :)

Du hittar det mesta av materialet jag använt till korten i webbutiken www.oppioscrapbooking.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback