Svenska Scrapbookingmässan i Karlstad


I helgen var jag på mässan i Karlstad, och jag kan ju erkänna att jag gärna hade varit där med min butik.
Testar att komma med i höst, tredje gången gilt heter det ju, så jag hoppas på tur då det inte funnits plats över de senaste två gångerna jag försökt. Insåg väl även när jag gick där med magen i vädret att jag kanske inte hade orkat stå hela helgen i butiken höggravid å allt, men det hade varit så kul!

Nu fick jag istället njuta av alla fina produkter (när den hysteriska massan i början hade skingrats så man såg något, för jisses va folk det var första timmarna!!!). Snokade även efter bra exponeringsidéer då vårt före detta garage nu faktiskt snart går att inreda till den hemmabutik/lagerbutik jag är så extremt sugen på att få till.
Fick en hel del bra ideér, så jag hoppas att jag kommer kunna förverkliga några av dem i alla fall :)

Pratade även med en ny grossist som tänker slå sig in på den svenska marknaden med bland annat märken som Martha Stewart och EK Success, så förhoppningsvis blir det lättare att få tag i de produkter ni efterfrågar från de leverantörerna framöver :) Klämde och kände även den del på den elektroniska skärapparaten Sillhouette SD... det kliar lite i fingrarna, får väl se om jag även tar hem den framöver.

Hittade en, för mig ny, svensk stämpelleverantör som jag hoppas kunna ta in delar av sortimentet i min webbutik inom en snar framtid. :) Så det var en mycket givande och trevlig dag jag spenderade på mässan trots att jag bara var där som besökare.  

Tankeknölen där uppe går på högvarv nu för att bearbeta alla planer och ambitioner jag har, vi får hoppas att i alla fall lite av det blir verklighet :)


Kommentarer
Postat av: Karin Booy-Falk

Hoppas du får napp med Marta stansarna! Vore kul med lite flera sådana.

Kram Karin.

2011-03-07 @ 08:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback