Fynd

Har varit ute å reashoppat lite :)



Bestämde mig för att nu skulle det allt bli lite stickande, så jag letade upp en garnaffär som skulle sälja mitt favoritgarn när det gäller pulsvärmare eller handledsvärmare, Drops Alpaca-garn. Affären hade även 25% på alla garner, så bingo tänkte jag, då blir det till att shoppa då det finns många fina färger av garnet och jag har lite idéer. Men vilken besvikelse. Endast 6 nystan fanns det av garnet i konstiga färger och en snorkig föräljare. Köpte i alla fall ett vitt å ett svart nystan, för det går väl alltid åt. Åkte sedan vidare till den affär där jag handlade förra året, men hon hade semesterstängt :( Dock såg jag alla fina garner ligga där inne, så det blir en sväng dit när hon öppnat igen.

  
Ramlade även in på panduro och de hade sommarrea, 50% på massor av grejer. Kom hem med ett foam-stämpel-alftabet, en hörnstans och ett nystan rosa glittersnöre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback