Stämplar



Har påbörjat att stämpla upp lite av mina stämplar så att jag ska få bättre koll på vad jag har och få lite inspiration till hur de kan användas. De här stämplarna inhandades genom Bokklubben Skapar Glädje och var de första större motvistämplarna jag köpte... sen började det rulla på :)



Stämplar från Rhonna Ferrer. Tycker de är enkla och fina, många användningsområden för dem.



En Swirl från Heidi Swapp som jag faktiskt inte använt på något än...



Sen lite babystämplar som jag fick billigt på Tradera då jag handlade annat från samma säljare och passade på när jag ändå skulle betala porto. Vissa gulligare än andra, gillar den där dinousaurie-filuren på hjul skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback