Morsdagskort...

Ja, det är ju ett bra tag sedan, men tiden har inte riktigt infunnit sig för att uppdatera bloggen.
Här kommer i alla fall två morsdagskort som gjordes till min och min sambos mödrar.
Båda korten är fotade utomhus, så det blev ltie mer skuggor å sånt än tänkt, men, men...


Lite samma stil som tidigare kort jag gjort. Stämpel från Penny Black färglagd med akvarellfärger.
Hjärtan och blomman utstansad med Cuttlebug.


Ville prova något nytt, för jag körde fast lite.
Det blev en del ståltråd, en silvergärgad hjärtformad brad och hjärtan i rosa filt utstansade i cuttlebug.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhh, vad fint! Jag vill också lära mig, men det låter så avancerat - du använder ju så många olika saker till dina fina kort! Du får ta och tipsa lite om vilka basgrejer man bör ha och var man ska köpa dem - i höst är jag på den där pysselkvällen vi pratade om :) Gärna hemma i min nya fina lägenhet!

Vi ses imorrn!

Kram

2008-06-08 @ 17:56:08
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback