Läskburkar!

Jag hann med att prova något som jag såg i en blogg i går, stansa i aluminium med min cuttlebug. Lyckades hitta några läskburkar och provade både att stansa och att embossa. Det blev riktigt coolt!

image12

Nu återstår bara att hitta ett sätt att färglägga... färgen vill liksom inte stanna kvar.
Den bloggen jag kikade i var på engelska och det stod det att det hon färglagt med AI... jag har dock ingen aning om vad AI är... nån som vet?

Eftersom jag är lite inne på glitter just nu så satte jag lite glitterklickar på den stansade och embossade ramen i brist på annat.


Kommentarer
Postat av: Bimsan

Nu såg jag att det vat ett gammalt inlägg så mitt svar att AI är Alcohol Ins kännns kanske rätt överflödigt :) Snyggt blev det iaf så här får testas lite.

2009-10-22 @ 18:30:37
URL: http://www.swededesign.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback