Jag ska vara med på mässa :D

Nu tänkte jag avslöja att jag den 21-22 mars kommer vara med som butik på LC-mässan!!!

LC-mässan är en scrapbookingmässa med scrapträff. Är du pysselsugen så finns det några platser kvar till scrapträffen lördag och/eller söndag, sista anmälan är 20 februari. Det kommer även bli olika kurser och tävlingar på plats.
Så om du inte har något att göra den helgen tycker jag du ska anmäla dig till scrapträffen. Annars är du välkommen att besöka mässans butiker och säga hej till mig :)

Glöm inte lägga undan pengar då mässan, på grund av dubbelbokning av lokal, nu ligger helgen före lönen kommer!

Mer information finns i LC-mässans blogg.

Det kommer att finnas möjlighet att förbeställa grejer från min butik för avhämtning på mässan, mer info om detta kommer när det närmar sig. Webbutiken kommer att vara stängd den helgen då jag inte har möjlighet att uppdatera aktuell lagerstatus under mässan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback