Design Team

Äntligen!!!
Jag tog beslutet för några veckor sedan att skapa mig ett litet designteam.
Två underbara tjejer, Ulrika och Petra, önskade vara med och nu är vi igång.
Här får du en presentation av tjejerna.


ULRIKA
Jag heter Ulrika, eller Yena på nätet, och är 32 år. Jag är gift och har en dotter som är tre år. I vårt avlånga land bor jag i Kungsbacka.
Jag jobbar heltid och tycker om att skapa något på min fritid. Det ger en annan sorts tillfreställelse än jobbet med dator och telefon. Just nu är jag mest förtjust i att skapa kort och jag tycker mycket om att jobba med stämplar. Det var också genom dem jag började göra kort. Min första stämpel köpte jag för 15 år sedan. Den föreställer en snögubbe och kommer från Hero Art. Jag använder den fortfarande och tycker mycket om den! Stämplandet utvecklades mycket under förra året (2008) då jag gick tre kurser i stämplingstekniker och jag gillar att testa olika tekniker och stilar. När jag färglägger min stämpelmotiv använder jag oftast ProMarker-pennor eller akvarellpennor.
www.yenas.blogg.se

PETRA
Jag heter Petra Berg och är en 38-årig småländska som bor i Göteborg sen 15 år tillbaka. Har en underbar son, Liam, på 4 år.
Jag har hållt på med kortmakeri sen 2001, men har också börjat scrappa sen 2 år tillbaka.
Mitt motto i mitt skapande är "Less is more". Gillar att skapa rena och enkla alster, men kan sväva ut emellanåt. Jag älskar mina ProMarker pennor, akvarellfärger och chalks (torrpasteller). Älskar papper, papper och åter papper. Mina favoritmärken är Bo Bunny, Fancy Pants, MME, Prima, DCWV och Cosmo Cricket.
http://petraspyssel.blogg.se/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback