Grattis mormor

I helgen fyller min mormor år igen, och i dag går hennes kort iväg med posten.
Det är ett av de bättre jag gjort på länge, är väldigt nöjd. Tyvärr kan jag väl tycka att jag inte fått det helt rättvist på kort, men så är det ju ofta.



Mönstrat paper från Daisy Bucket
Stämpel Sarah Key, färglagd med akvareller
Utstansat med Spellbinders Label eight
Blommor bland annat från You Do och lite jag hittade i mina lådor från okänt ursprung.
Vitt organzaband.
Say it in pearls från Prima

Delar av materialet hittar du i min butik.

Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fint kort...



Kram Gurkiss

2010-01-28 @ 12:15:43
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fint kort.



Kram Gurkiss

2010-01-28 @ 12:16:26
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Jaime

Thanks for joining us at CCC this week for our 1 year celebration!

2010-01-30 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback