Spellbinderdiesen är här!

Nu har första omgången Spellbinderdies kommit in i webbutiken från min nya leverantör.



För att få ett så bra pris som möjligt har jag köpt in några set med flera dies i samma förpackning.
Dessa delar jag så att varje die-förpackning säljs separat. Detta betyder då att din förpackning kanske inte ser ut som den brukar, då det är en del av en större förpackning. Naturligtvis är alla dies oanvända även om förpackningen då blir bruten i syfte att dela den. För de dies där dessa förpackningar är aktuella står det nämnt i produktbeskrivningen.

Som tidigare nämnt i bloggen är det alltså dessa dies som jag nu har fått hem till oslagbara priser 219-229kr/set! Så kolla in i butiken nu innan de tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback