Höstens färger

Här om dagen kände jag ett stort behov utav att ta in lite av höstens alla fina färger, det är ju så otroligt vackert ute! Lyckades hitta två ljus med, resten av mina ljus verkar fortfarande ligga i nån flyttlåda som ännu inte är uppackad... det ska bli skönt att nån gång i framtiden komma i ordning.



En ny dator inhandlades för övrigt i går, och sambon lyckades rädda det som fanns på min kraschade dator, så nu ska åter fakturorna se ut som de borde och allt vara i sin ordning.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad fint! Jag kan tyvärr inte elda ljus med tanke på mina katter =( Så mitt höstarrangemang blev istället med pumpa, kastanjer och lite frukt =)

2010-10-22 @ 19:13:23
URL: http://pysselmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback