Bloggtorka, men det blir bättre!

Ojoj... här råder bloggtorka!

Det har varit lite mycket på det privata planet den snaste tiden, semester, några veckor själv med barnen då sambon var bland 39 000 andra scouter i Skåne på läger, dop för Oliver, sambons födelsedag, dagisinskolning och nu som grädde på moset så avslutade vi inskolningen med att ta hem en liten förkylning som Elvira även gladeligen delade med sig av till Oliver och mig.

Men lite har jag ändå hunnit med när det gäller Oppio Scrapbooking den senaste tiden. Bland annat håller jag på med att scanna EAN-koder på alla mina produkter för att kunna använda en sträckkodsläsare när kunder kommer till lagerbutiken och handlar, eller som på Svensk scrapbookings mässa i Karlstad 1-2 oktober. Förhoppningsvis kommer det funka väldigt smidigt när det är klart!

Samtidigt som jag ändå går igenom alla produkter sker en inventering och förhoppningsvis ska lagersaldot på hemsidan stämma ännu bättre när jag är klar med scanningen.

Nya produkter är beställda, och jag ska försöka bli bättre på att uppdatera i bloggen när något nytt trillar in.
Välkommen åter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback