Kort till 25årig bror

Min bror fyllde 25 innan nyår, men behagade då vara på resa i Indien, så lite sent om side har han nu blivit firad.
Ett kort fick han naturligtvis. Jag har svårt att göra "manliga" kort, men den här stämpeln från Nellie Snellen hjälpte till att få lite mer maskulin känsla på kortet i alla fall...



Stämpel från Nellie Snellen
Blommor från You do och reprint
Vita Big Brads
Spellbinders Labels Sixteen
Perfect Pearl
Siffror utstansat med Hippie Chick alfabet
Papper från gömmorna, tror det är från My Minds Eye Magnolia
Glitterlim

Mycket av materialet hittar du i webbutiken, välkommen!


Kommentarer
Postat av: kristina larsson

jag är intresserad av hippie chick alfabetet, det är inte så att du vet något som är till salu!?



tacksam för svar

kristina

2011-02-23 @ 23:34:02
Postat av: Caroline Oppio

Hej Kristina!

Tyvärr har jag inga Hippie Chick-alfabet kvar i butiken, och inte heller vet jag någon som vill sälja. Men kolla runt i andra butiker, det är inte omöjligt att det finns någon som har det på lager. Om du inte hittar det nånstans å vill ha det så kan jag se om jag kan få tag i det igen. Ibland har min leverantör av cuttlebug det på lager.

2011-02-24 @ 08:34:44
URL: http://www.oppioscrapbooking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback