Lite nytt i butiken

Längesen det var något nytt i bloggen nu.
Oppio Scrapbooking går lite på halvfart får jag väl erkänna, då det är mycket som ska hinnas med just nu.
Förutom barnen så har vi ju en trädgård att bo in oss i här, första sommaren i huset närmar sig och det finns så mycket jag vill göra :) Vädret den senaste tiden har ju varit väldigt inbjudande till att jobba utomhus, så det har blivit en del timmar i trädgården. 

Men de senaste veckorna har det dykt upp lite nyheter i butiken ändå, har lite fler grejer liggande, får se om jag lyckas lägga upp det i veckan. Mer nytt spännande är nu i alla fall beställt och på ingång. 

Resin flowers, små fina plastblommor med platt baksida, mycket söta! 19 kr/fp.
Just nu även erbjudande - köp alla 3 för 45 kr!


Förra veckan trillade det in lite stickers i guld och silver. 8 kr/ark.


Och veckan innan dess fick jag hem lite nya clearstams från Stampavie. 69 kr/st.


Välkommen in till www.oppioscrapbooking.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback