Skissutmaning Cherie Averill

Ungarna somnade snabbt i kväll, så jag hann klart med det sista på mitt bidrag till Tävling 11, Skissutmaning Cherie Averill, hos Scraptorget.

Det blev en LO med min dotter som i förrgår överraskade mig med att kunna lägga hela pusslet alldeles själv!
Har inte hänt förut, så jag blev sådär löjligt stolt :) Fick dessutom ett fint kort på tillfället, och skissen passade så när som på att den hade två bilder egentligen... men jaja, jag tolkade lite fritt.



Bakgrundspappret är från Inkido
Alla pusselbitarna är utklippta i papper från Daisy Bucket
Även fjärilarna är från Daisy Bucket-papprena och utstansade med fjärilsstansar från Martha Stewart och Nellie Snellen.
De färgglada papprena är från Echo Parks Little girl och Little boy.
Bokstäverna i rutor är även de från Little Boy-serien
Bokstäver och siffror är utstansat med QK Aquarius
Har även använt Spellbinders labels eight

Mycket av materialet hittar du hos www.oppioscrapbooking.se

Det blir nog tyvärr sista utmaningen jag hinner med i helgen.
Är mitt uppe i en badrumsreniovering och nu när all inredning försvunnit i dag så blir det till att ägna en stund åt att riva tapeter och knacka kakel. Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken härlig bild och kul och lekfull LO! Gillar puzzelbitarna.

2011-10-24 @ 20:46:45
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: Karin Booy-Falk

Hej där!

Fin bild du fick på henne!!! Resten är ochså fint.... och lycka till med badrummet, det kan du behöva......

2011-10-24 @ 21:33:27
Postat av: La Vikinga / Charlotta

GRATTIS CAROLINE TILL VINSTEN PÅ SCRAPPTORGET!!!



Din LO är jättefin; gillar också pusselbitarna som passade perfekt till temat på din LO och den härliga bilden på flickan!!!



Because you're worth it, som de säger i reklamen...

2011-10-29 @ 13:11:35
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/
Postat av: Yena

Jättefin LO! Och stort grattis till vinsten!

2011-10-29 @ 20:36:49
URL: http://yenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback