Grodtårta

Ja, nu var det dags för ännu en tårta, Elvira firar hela veckan lång hon :) Eftersom hon gillar grodor, bookbook kallar hon dem förresten :), så försökte jag mig på en groda... å ja... modelleringstalangen har en del att önska :)
Men Elvira såg direkt att det var en groda, och det är ju det som räknas!

Den här gången blev det vit chokladfluff och mango- och passionfrukt mousse som fyllning, mycket smarrigt. Fick till och med utlåtandet "godaste tårtan smakkombinatinen så länge" av min bror som ätit av alla tårtorna de senaste veckorna.




Tack för titten :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - Ivelajn

Du gör mig väldigt sugen på tårta! De är så fina och låter väldigt goda :D

2011-06-14 @ 16:08:12
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback